Monday, November 15, 2010

last day!!

akhirnya hari yang ditunggu2 tiba jgk . xD
selesai sudah exam aku ari ni .
ase cam bhagia gler ahh..haha...laupun jwab ala kdar jeh .
gpun aku study ckit jwab pun ckit jgk ler .
balik sekolah trus ngdap lappy ,mkan pn x ag ,
pg td mkn roti jeh 2 kping .
wt alas prut...air pn x mnum ari ni .
gara2 skip mse mkan utk study ekonomi .
tp x study pun..pegang je bku..tp dok borak .
pantang ade mase terluang..masing2 ade cter .
gelak sana gelak sini,,,tamatlah sudah wktu rehat .


maka bermulalah exam utk ekonomi .
soalan memang haeven gler ahh .
x terjawab aku..hahaha...dan cuti sekolah akan bermula .
kawan2 aku yg dok U pn dah rmai blek .
x sabar nk kumpul rmai2...rindu kenangan sekolah dulu .
klau laa bleh undur blek mse ni...aku nk jd 17thun jeh .
dok hostel...pi kelas malam same2 .
makan remis mse ckgu mngajar...(kdgran agk kurang ajr kan) .
miz that time so much...tbe2 ase nk nanges jeh ble tulis ni .
waaaaaaaaa....tp sekolah bru pn oke laa jgk .
skrg dh jmpe kwan2 yg sekepala ng aku .
xde r bored aku gi skul .
budak2 laki klaz aku skrg pn dh msuk geng ng aku .
dh bleh gelak sme2...sme ng mse aku form5 dlu laa .
bak kata pepatah...yang patah kan tumbuh,,yang hilang kan berganti .

cuti akn bermula...dan homework pun dah bertimbun .
xleh r aku nak berpoye2 bercuti..huhu .
xpelah...etu utk kebaekan aku jgk...so,,buat kje ng eklas...bru la berhasil..

keboringan....
memang r time ni aku ase nk buang jeh henpon ni...ase cam x berguna lgsg aku gne henpon...

2 comments: