Monday, November 29, 2010

nO titLe foR tHis PosT

salah ke aku tulis blog ehh? aku tulis ni just untuk suka2 and at the same time aku luahkan apa yang aku ase tak puas ati . gpun tak sume kawan aku ada masa nak dengar citer2 aku . tapi aku sebaliknya . aku selalu ada masa untuk dengar prob kawan2 aku .ahh!! aku langsung x kesah lau tak leh bercerita dengan sesape . baek simpan jeh sorang2 citer2 aku .

tapi bila aku cakap kat someone tu aku nak tulis blog . dia tanya aku balik "nak mengarut apa laa budak ni??"
ada ke cakap camtu , sayu betul aku ase . tak bagi sokongan langsung . potong angin aku jeh tau . hello!! kalau saya tak tulis blog ni awak kena la 24jam dengar citer saya.. sanggup ker ?? tak kan . sO , dOnt disturb me . asal kan aku tak kacau orang dan tak ganggu awak sudah la . biarkan saya mengarut kat sini . dah! pegi maen jauhjauh .

No comments:

Post a Comment