Friday, December 14, 2012

istanbul aku datang

cerita nii memang betul-betul buat aku masuk dalam watak heroin, kesian giler. cinta jarak jauh. terlalu banyak ujian. aku pernah melalui nye. untuk kali kedua aku tengok citer nii aku nanges. sedih! T___T

then, dengan ape yang dah jadi semalam, airmata tidak dapat dibendung lagi. aku memang jiwang sikit, laupun nampak cam aku nii langsung takde perasaan.


sesungguhnye, ujian yang aku lalui dengan sidia terlalu berat. aku taktahu sejauh mane dia mampu bersabar untuk hadapi semua ini. aku faham jika dia ambik keputusan untuk tinggalkan segala impian ni. tapi kalau boleh aku akan pertahankan. doakan kebahagian kami kekal hingga keakhirnya. amin.

ok, back to our story. alasan yang lelaki tu bagi memang betul. sebab sunyi. hidup tanpa family, tanpa yang tersayang disisi. takde orang untuk berkongsi. tapi lau dah tahu tak boleh nak hidup sendirian kat negeri orang. kenapa pergi belajar jauh-jauh jugak.

kalau aku jadi dia pun, maybe aku akan curang jugak.
sebab tu aku tak suka duduk jauh. dah serik ngan cinta jarak jauh nii. ase cam bodoh giler. percaya je ape yang die cakap, but at the end, terluka babe. ok lah, thats all for today.

*bila hidup dah sebati. tak semudah itu untuk dileraikan*
tapi akhirnya, kita boleh jugak lupekan orang yang dah lukakan hati kita laupun dah lame giler kenal.
XOXO

No comments:

Post a Comment