Saturday, December 22, 2012

first semester

alhamdulillah, nampaknye dah tamat semester satu pengajian aku. terlalu banyak benda yang terjadi, banyak kenangan yang tercipta. dengan test yang melambak diakhir-akhir sem. dengan report yang yang berapa menepati ciri-ciri. dengan esaimen yang kena hantar. sume benda nii membuat aku jadi lebih matang dan belajar dari kesilapan lalu. betulkan ape yang dah salah. next sem, jangan tangguhkan kerja lagi. tu yang kena ambik berat.

lets move on our picture. my new siblings.
last day with our cutest lecturer


5 orang sahabat yang tersangat sengal with our supporting lecturer
3 antara 4 lelaki poyo dalam kelas aku. haha
separuh dari kepochi girl in my class
my girlfriend for 3 years

asal hari khamis je snap pic dekat bus
me with the girls yang sengal

lecturer yang menjadi pujaan firdaus aziz. haha
this is amin, die selalu paksa aku ambik gambar die, pantang aku pegang handphone.


ok lah, tu je tayangan aku. lau nak upload sume memang berpuluh laa gambar jawabnye. banyak suka duka dalam mase dekat 5bulan nii. thankz kat korang yang dah buat ari-ari aku sentiasa ceria dan sering diiring dengan gelak tawa laupun keadaan kat sini tension tahap gaban. harap hubungan yang terbina nii kekal sampai bila-bila. see you on the next sem.

kalau ada sape-sape yang muka die tak termasuk dalam entry nii, saya mintak maaf. ni sebab gambar korang takde dalam simpanan saya.

2 comments: