Thursday, November 17, 2011

am i ready?????

persediaan untuk masuk exam
okep nak citer sikit sal gambor tu. 
pen kat atas tu dapat percuma tadi. ekcely pen nii kiteorang(budak kelas aku) terpaksa beli sebab markah trial jatuh merudum. kira nii denda laa untuk kiteorang sebab tak buat betul-betul exam tu.

aku kena beli 21 batang pen sebab markah turun sebanyak 21 markah. then lepas dicampur dengan classmate punye dapat laa 100++

cikgu aku pun tak tahu nak buat ape ng pen yang banyak camni. so, die ambik keputusan bagi balik kat kiteorang untuk jawab exam nanti. dapat laa 8batang pen sorang. tapi aku dapat sebelas. 2 batang lebih sebab markah latihan tinggi and sebatang ag pemberian encik razis.

kalau ikutkan gambar tu nampak cam aku excited giler laa nak masuk exam. tapi hakikatnye, Tuhan saje yang tahu peraasan aku nii.

maybe untuk exam paling bayak pun aku gune 3batang jer kot. yang selebihnye simpan buat kenangan.

No comments:

Post a Comment