Wednesday, July 6, 2011

semakin menjadi-jadi nampaknya

adess, pening laa sekarang nii. esaimen tak banyak tapi tak sempat jugak nak buat ulangkaji. mana taknya, balik kelas dah pukul 5 pastu malam sambung lagi ngan nite classes, balik dah penat sah-sah laa tak larat nak study lame-lame.


okay, lupekan pasal tu kejap. apa yang aku perhatikan budak-budak kelas aku minggu nii memang berada ditahap yang tak terkawal. nii sume sejak ketua aku balik dari lawatan. die pun dah jadi cam tak tentu arah je aku tengok. nii sume angkara angau la kot. haha. ketua ngan anak buah same jer perangai.

.
.
.
.
.
aku pulak cam biase lah, asal dengar or tengok budak-budak kelas menggila. keja aku gelak je. last-last aku pulak terkena balik. memang laa diorang nii banyak idea nak kenakan orang, tapi aku relax je lah kena bahan pun. takde lah nak simpan dalam hati sangat. sekadar gurauan semata-mata.

dah tahun akhir kan, cepat je mase berlalu. tahun depan dah takleh nak jumpa diorang cam sekarang. dah dekat exam nii. sebab tension kot kiteorang jadi macam nii.

dah laa, bukan nak citer ape pun. tapi saje nak update sebab dah lame tak mengupdate.

No comments:

Post a Comment