Saturday, July 23, 2011

cerita pagi sabtu

hola-hola, awal-awal pagi lagi dah bangun solat subuh. nii baru siap buat kerja untuk submit esok. dari minggu lepas lagi buat tapi tak siap-siap. mana nak siapnya kalau ari-ari asyik bertambah.  macam nii hidup pelajar stpm. ~sigh


minggu lepas yayasan jantung ade datang kat sekolah untuk buat pemeriksaan kesihatan. and, we all students form6 laa yang jadi sasaran diorang. lepas register sume, masing-masing tunggu giliran.


then, tibe laa giliran aku. first ambik darah dulu. tak rase pape pun sebab dah derma darah kan ari tu. rilek je la. tapi aku tengok kawan aku yang sorang tu cam risau jeh muka die bila tengok nurse ambik darah. memang die nii jenis takut kat jarum, tak sangka lak ade jugak laki camni. aish, macam-macam laa manusia nii. haha



aku punya result kesihatan tu memang ok lar sume, yang paling aku nak gelak besar bila tengok fat to lose tu lah. 9kg babe. kawan-kawan yang laen sikit jer fat to lose die laupun badan lagi besar dari aku. aku yang terkeciik dalam kalangan diorang nii, sekali kena 9kg. hambek kau. haha


classmates aku tengok result, ape lagi. suke je laa diorang bahan aku. aku ase benda tu salah tafsir kot. (taknak terima kenyataan)


berat makin bertambah, makan pun makin banyak. bak kata maksedare aku. aku makan bukan cam fat to lose. tapi more to fat to gain.


p/s* makan lagi untuk membesar dengan kuat. huhuhu
btw, blog aku dah banyak sesawang sebab dah lame tak update.

2 comments: