Friday, January 11, 2013

baru 5 hari

garagara exam tak boleh nak bukak fesbuk laa pulak. katenye benda tu akan buat aku lalai.then. suh janji tak kan online sampai habis exam. lame giler. boleh ke tahan ngan janji tu. tu lah. sape suh die buat janji ngan aku. lastlast aku sendiri pun kena buat janji jugak. maen ugut camtu lak. so, nak tak nak terpaksa laa walaupun agak berat. 
ingat senang ke nak tahan godaan fesbuk nii. haha. bila dah sume orang dalam bilik aku mengonlinekan diri mereka dan aku hanya layan radio dengar hindi power and mengadap buku. cam hape kan.

tapi aku faham niat die tak bagi aku maen benda tu. tak aku lalai. oke, aku terima alasan tu dan terima dengan hati yang tenang. #ehtenangke? 

tapi twitter layan je. tu yang takleh blah sebenarnye. sebab dia tak tahu aku ade benda alah tu. kira tak termasuk dalam perjanjian laa nii. masuk hari nii bermakna dah 5 hari aku tak online fesbuk. baguskan aku. haha(sukadalamduka)

xoxo

No comments:

Post a Comment