Friday, August 17, 2012

kian menghampiri

kalau dikira ade lebih kurang 2minggu lagi mase sebelum berangkat. satu ape pun tak ciap lagi. aku rilek je. haha. pikir-pikir-pikir. macam-macam perasaan datang. rase cam taknak pergi pun ade. semangat nak hidup dalam dunia belajar tu tak datang lagi. seru semangat sikit. *,^


ritu baru ase start puase, nii dah tinggal 2ari je lagi. cepat sungguh mase berlalu. aku pulak rase cam cepat-cepat je nak habiskan 3tahun tempoh belajar nanti.


selalu je pikir macam mane keadaan kat tempat baru nanti. sume orang cakap "untung laa dapat dekat jer.". tapi rase asing tu tetap ade. tempat yang kita tak biase kan. mula-mula tu mesti rase cuak giler babas. risaunye.
!_________!
aku yang dekat boleh rase sedih, ape lagi orang yang dapat jauh kan. bersyukur sangat sebab rezeki aku kat citu je.


benda yang paling aku tak suke ialah orientasi, tapi memang terpaksa tempuh jugak laa. sikit pun takde peluang nak elak dari orientasi. sekali lagi rase cuak datang.


rini, 16ogos. sedar tak sedar dah 4bulan in relationship with him. 4bulan rase cam 4tahun dah kenal. berbeza sangat perasaan yang ade mase bercinta dulu dengan sekarang.


aku sedang menghitung ari je sebenarnye nii. haih, sedih nak tinggalkan rumah. 
T____T 
crying again and again.

2 comments:

  1. alololo, x lama dh org tu nk tinggal kita :(

    ReplyDelete
  2. huaaaaaaaaaa,,,,jgn ckp cmtu..sdih...!___! dh laa i g jauh(machangster)...

    ReplyDelete