Thursday, March 8, 2012

syukur,Alhamdulillah.

laupun dalam keadaan yang mengantuk sekarang nii maklum laaa dah pukul 4pagi. tapi aku paksa diri jugak update blog. saje nak kongsi kegembiraan dengan encik belog. nii sume gara-gara result STPM yang dah pun keluar pagi tadi.

firstly, syukur sangat-sangat pada YANG MAHA ESA sebab dah beri yang terbaek untuk aku, memang aku tak expect langsung akan dapat pointer 3.0 ke atas. dapat pointer 3.0 pun tak pernah nii kan pulak nak target banyak-banyak. terima kasih juga untuk family, and my friends yang terlalu banyak membantu dan memberi dorongan. yang paling aku berterima kasih adalah cikgu-cikgu yang bertungkus lumus mendidik kami.


alhamdulillah, syukur tak terhingga. rase terkejut pun ade lagi nii, aku sendiri tak caye ngan result aku. camne boleh dapat camtu kan. ini dah rezeki aku, Tuhan akan bagi balasan yang setimpal dengan usaha kita selama nii. sekarang berharap supaya masih ade tempat dan peluang untuk sambung belajar ke IPTA pulak.


biar lah tak seberapa pun,aku still nak tunjuk jugak.


sepatut nya ade lima keputusan,tapi aku ambik hanya empat yang terbaek. rase nak senyum memanjang jer. tahniah juga untuk sume kawan-kawan aku yang cemerlang. korang memang terbaek lah.

No comments:

Post a Comment