Wednesday, January 4, 2012

permulaan yang baek

alhamdulillah ari nii dah 4 hari hidup dalam tahun 2012. selama 4 hari nii aku rase ade sedikit kelainan dari segi aktiviti kehidupan harian aku.


hari tu berazam untuk lupakan dia bila tahun 2012 menjelma. dengan izin Allah aku dah boleh lupa dia, lau pun kadang-kadang terlintas jugak bayangan dia dalam fikiran, tapi tak lama. laupun aku masih ingat dia, aku dah tak mampu nak menangis lagi. air mata aku dah kering untuk dia.

kau dah tak layak untuk buat aku sedih lagi, aku happy dengan hidup aku sekarang. memang terasa diri agak sunyi dan kosong tapi aku akan belajar untuk mengisi kesunyian dan kekosongan itu.


semalam tiba-tiba ingat kat dia. tak pasal-pasal dia masuk dalam mimpi aku yang tak berapa indah nii. kacau betullah. naper mesti aku mimpi dia lagi.? mungkin kah dia masih ingat kat aku. ya tuhan. kau kuatkanlah hati aku.

No comments:

Post a Comment